Páči sa mi ta rozmanitosť zákazníkov

Páči sa mi ta rozmanitosť zákazníkov a ich myslenie. Jeden vám pošle na účet o 32 eur viac ale to mu nevadí lebo bude objednávať aj v budúcnosti (teraz to ma ako kredit) a ďalší je schopný po 24 hodinách od objednávky poslať email, v ktorom sa sťažuje že kniha mu stále neprišla. (Je pravda že vybavenie objednávok v upbook.sk trvá teraz o niečo dlhšie ako kedysi ale do 24 hodín to stíha ozaj málokto. Nepoznám nikoho, kto by mal v obchodných podmienkach dodaciu lehotu 24 hodín a ešte ju s pravidelnosťou dodržiaval)

Mám tiež zákazníčku, ktorá si objedná knihy a do objednávky napíše, že zaplatí po návrate na Slovensko. Už asi tretí mesiac čakám kedy sa konečne vráti na to Slovensko a zaplatí. Možno si poviete že som naivka ak čakám že ešte zaplatí. Lenže ja mám skúsenosť že ona to tak robí vždy :D

Názov príspevku som ale nemyslel ironicky. Svojich zákazníkov mám ozaj rád a som rád, že skutoční klienti z pekla sa mi vyhýbajú!

2 komentáre:

  1. :D som sa nasmial teda
    musíš mať asi veselo ako tak čítam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mam tiez eshop a ak mi pride objednavka do cca 17°°, tak posielam este v ten den prvou triedou. Takze vacsina mojich zakaznikov to ma do 24 hodin. Niektori mi potom este pisu a dakuju za super rychle dodanie. Je pravda, ze mam menej objednavok, tak sa to da stihat.

    OdpovedaťOdstrániť