Dovoz tovaru z Číny

Už nejakú dobu sa pohrávam s myšlienkou dovozu tovaru z Číny. Stále je to len v teoretickej rovine a stále mi to príde celkom komplikované, zdĺhavé a drahé. Som si ale vedomí toho, že takto mi pripadá všetko v čom sa nevyznám.  

Len nedávno mi hrkut poslal info o novej knihe (objednať si ju môžte na tomto odkaze) Kniha Dovoz zboží z Číny. Názov ale aj obsah knihy ma ihneď zaujal.  Túto knihu som zatiaľ nenašiel v žiadnom kníhkupectve a zrejme zatiaľ nebude dostupná ani na upbook.sk.

Mňa osobne problematika dovozu tovaru z Číny veľmi zaujíma a podľa obsahu mi táto kniha dokáže odpovedať na mnoho otázok.

Len zopár otázok, na ktoré dáva kniha odpoveď:
  • Som rozhodnutý importovať tovar z Číny?
  • Mam ten správny nápad?
  • Poznáme všetku právnu problematiku dovozu?
  • Poznáme všetky povinnosti dovozcu?
  • Známe výrobky, u ktorých je nutná certifikácia?
  • Aká certifikácia je potrebná?
  • Čo je to CE?
  • ES Vyhlásenie o zhode?
  • Obaly, odpady ...?
  • označovanie výrobkov
  • Bezpečnosť a zodpovednosť za výrobok?
  • Ako hľadať dodávateľa? (toto môže byť veľmi zaujímavé!)
  • Ako dodávateľa overovať? (zaujímavé)
  • Ako dodávateľom PLATIŤ? 
  • Ako prepravovať tovar?
  • Čo keď chcem do Číny letieť?
  • Na aký veľtrh zájsť?
  • Ako je to s clom a daňami? (zaujímavé)
  • Ako budem riešiť reklamáciu? (nevyhnutné)
  • Robím skutočne všetko legálne?

Cena knihy nie je najnižšia no verím že za tie informácie to stojí. Ak vás dovoz z Číny zaujal a premýšľate o biznise, tak suma 46 eur je zanedbateľná. 

Knihu som si dnes objednal a zvolil som platbu prostredníctvom PayPal účtu a dopravu Českou poštou. Malo by ísť o najlacnejšiu kombináciu.

Kniha Dovoz zboží z Číny (knihu si je možné objednať na tomto odkaze)

Počet strán: 193
Rok vydania a mesiac: apríl 2013
ISBN: 978-80-260-4274-7
Vydanie: Prvé
Cena: 46 EUR
Doprava: Česká pošta

Doplnené:

Veľa času teda neubehlo a knihu Dovoz zboží z Číny si môžte zakúpiť aj v kníhkupectve upbook.sk



Doplnené: 

kniha je už doma na mojom stole :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára