Ponuka možnej spolupráce pre goldbull.sk

Hľadám študenta (možno aj 2 - 3), ktorí by si radi privyrobili prekladmi článkov z angličtiny. Po prípade na dlhodobú spoluprácu. Hľadám študenta, ktorému nie je cudzia ekonomická terminológia po prípade technické pojmy z oblasti investovania a financií. Články sa budú venovať hlavne problematike drahých kovov ako je investičné zlato a investičné striebro. 

Ponúkam za preklad článku 3 eur (rozsah do 1x A4) alebo 5 eur ak pôjde o väčší rozsah. Pokiaľ by sa našiel niekto, kto by mal záujem si privyrobiť, tak ma kontaktuje na mojej email adrese mikulaskolukas(zavináč)gmail.com

Články budú uverejnené na webe goldbull.sk

2 komentáre:

  1. no naozaj si z lacneho kraja kamarade.. za jeden preklad stranky A5 sa berie viac ako 5 eur.. taze cakaj .. az naprsi a uzchne..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem že Slovensko nie je najlacnejší kraj. Za originálne články v anglickom jazyku som platil 1,25 USD

      Samozrejme je to individuálne:
      Mal som ponuky od 1eur do 25eur čiže chápem ak sa niekomu zdá 5eur málo

      Odstrániť