Súťaž o Nové pravidlá marketingu a PR

Dnes mi dodávateľ zaslal ďalšiu várku kníh. Nemilo ma prekvapila kniha, ktorá tam nemala čo robiť. Ešte viac ma naštvalo to, že kniha na ktorú som čakal tam nebola. Išlo o výmenu medzi slovenským a českým vydaním knihy Nové pravidlá marketingu a PR. Čakal som slovenské vydanie od vydavateľstva eastone books. Namiesto neho prišlo české vydanie od zoner press. Odpoveď dodávateľa bola pohotová a mali v záujme to vyriešiť. Padla ešte otázka či by som mal problém knihu predať, pokiaľ áno tak mám knihu zaslať späť a knihu mi jednoducho vymenia pri nasledujúcej objednávke. Nebol by to žiaden problém. Išlo len o jeden jediný kus. Knihu by som si určite rád nechal, no ja som tento titul čítal v slovenskom jazyku asi 3x. Taktiež tento titul v českom jazyku nemám ani v ponuke na upbook.sk čiže s predajom by to tiež bolo pracné. Rozhodol som sa ale veci nekomplikovať a knihu nevrátim. Spomenul som si na čitateľov môjho blogu a túto knihu posuniem do súťaže.

naučte sa: 
Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov
Vďaka malej nepozornosti dodávateľa dostávate možnosť zapojiť sa do súťaže o knihu zdarma. Pokiaľ riešite online marketing alebo PR. Píšete blog alebo sa venujete budovaniu značke, tak táto kniha je pre vás ako stvorená. Je škoda že ide o české vydanie. Podľa môjho názoru je slovenské vydanie prehľadnejšie (môj názor). Každopádne stojí za to si knihu Nová pravidlá marketingu a PR prečítať a samozrejme čo najlepšie využiť obsah v praxi.


Súťažná otázka znie:
V čom (s čím) by ste chceli podnikať. Čo by vaša firma mala vyrábať alebo aké služby by ste chceli poskytovať? Pokiaľ už máte svoj biznis, skúste ho opísať a pošlite mi naň link (buď na váš blog alebo firemnú stránku, eshop...) 

Náhodne sa budem snažiť vybrať jedného výhercu knihy. Prajem veľa šťastia :)