Kam investovať 10.000 eur

(Netvrdím že je to môj prípad!) Predstavte si že mate k dispozícii voľných 10.000 až 12.000 eur. Kam by ste investovali? Nechcem aby ste mi dávali rady, kam by ste ich investovali na mojom mieste. 

Na mňa zabudnite! Predstavte si, že tie peniaze sú vaše a skúste sa teraz vžiť do vlastnej situácie. Vy máte určité znalosti v oblastí biznisu, financií a investovania. Kam by ste vrazili 10.000 až 12.000 eur ak by ste ich chceli ochrániť pred infláciou po prípade zhodnotiť nad úroveň inflácie. 

Každý z nás je ochotný podstupovať inú výšku rizika a taktiež sú ľudia, čo vyhľadávajú krátkodobé niekedy špekulatívne investičné príležitosti. Naopak je mnoho investorov, čo radi investujú dlhodobo. Ako by ste seba ako investora definovali? 

Prosím napíšte mi, kam by ste investovali a taktiež dôvod prečo by ste tak urobili a za akého investora sa považujete.

13 komentárov:

  1. Ak sú to peniaze naozaj voľné a je mi jedno čo sa s nimi stane tak by som si našiel nejaký sľubný start-up... ak ich chcem uložiť a prečkať infláciu a mať aj mierny výnost tak zlato/striebro... a keby som sa chcel hrať s takouto malou sumou na investora tak IT akcie alebo mierne rizikový fond.. pravdepodobne ázijský

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://finweb.hnonline.sk/c1-59519960-era-zlata-sa-skoncila-tak-skoro-na-nom-nezarobite

      Odstrániť
    2. možno práve teraz ide zlato do strany, alebo mierne oslabuje, no to je predsa práve super príležitosť na nákup,na zlate z dlhodobého hľadiska určite neprerobíte, môže Vám pomôcť napr.prežiť slušne starobu...

      Odstrániť
    3. Jedno čo sa s nimi stane by ti to samozrejme byť nemalo. Verím že nikto by nechcel prísť o 10.000 eur.

      Odstrániť
  2. farmu s cincilami na kozuch alebo stanok s pizza 3uholnikmi :0) oboje by sa dali rozvit na dobrych par stran podnikatelskeho zameru :0)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. trading - komodity, forex a indexy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Potom, čo sa melie v EU a na Cypre momentálne, vylúčil by som všetky typy investícií, kde je riziko protistrany = banka, akcie, dlhopisy.
    Dávno sa totiž nehrá, kto má vačší (výnos) ale aby si aspoň investovaná suma udržala hodnotu.
    Kúpil by som si malé zlaté mince, ktoré ľudia poznajú v našom regióne.Dukáty,10 a 20 koruny Rakúsko Uhorska, 1/10 Oz Philharmoniker.
    Snažil by som sa zistiť, do čoho investujú v tomto smere v iných krajinách.Vo Švajčiarsku sú to 10 a 20 Franky Au, v Anglicku 1/2 a 1 Sovereign, a podobne.
    Keď chcem o niečo väčší zisk, išiel by som do Au s numizmaotickou hodnotou, teda nie novoražby a investičné Au.
    Napr. Československé dukáty,dukáty z Rakúsko Uhorska a podob.
    Dobrá investícia, je aj zveladenie záhrady napr. z okrasnej na takú, ktorá bude mať ovocné stromy, zeleninu a pod.Aby bol človek,čo najviac sebestačný.
    Cieľom je nemať potlačené papieriky, ale niečo s reálnou hodnotou.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vzal by som časť peňazí a nakúpil viac tovaru do eshopu, niečo dal na marketing (rozumej stránku, bonusy k výrobkom pre zvýšenie spokojnosti zákazníkov. Zvyšok by som uložil do banky a hľadal ďalšie možnosti a vzdelával sa. Hneď ako by nejaká prišla, tak by som z banky použil na to...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. niekto tu ale mám starosti!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako si to zariadime, také to potom máme ale v článku netvrdím že ide o môj prípad

      Odstrániť
  7. Realitný fond od nemenovanej spoločnosti, a keby že niesom konzervatívny investor tak by som rozbehol vlastne podnikanie kde je potrebný vstupný kapitál alebo investoval do startup-u nejakej potencionálne ziskovej firmy.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Napumpoval by som to do niektorého z mojich podnikateľských nápadov/rozbehnutých vecí ...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj všetci, ak ste obchodníkom s kryptomenami, investormi alebo ste noví a hľadáte, kto vás prevedie trhom s kryptomenami, ako na ňom zarobiť, kontaktujte Rony Martins a požiadajte o pomoc.
    Nečakajte na rady svojej rodiny alebo priateľov, urobte krok a investujte do kryptomien a sledujte, ako sa váš život zmenil k bohatstvu.

    Minimálne 250 dolárov a zárobok 3000 dolárov do 7 pracovných dní.
    Minimálne 500 dolárov dáva 5 000 dolárov do 7 pracovných dní.
    Minimálne 1 000 dolárov poskytne 10 000 dolárov do 7 pracovných dní.

    Všimnite si toho, že váš zisk je 100% zaručený na oplátku bez akéhokoľvek zdržania, kontaktujte nás teraz a získajte ďalšie informácie na whatsapp: +15163602979
    Vďaka.

    OdpovedaťOdstrániť