Súťaž o knihu: Velký průvodce SEO (kniha + CD)

Optimalizácia vašich web stránok pre vyhľadávače alebo tiež SEO. Nedávno som dočítal knihu Velký průvodce SEO a rozhodol som sa ju posunúť do súťaže pre čitateľov môjho blogu. Knihu som čítal prevažne cestou vo vlaku na konferenciu WordCamp Slovensko 2013 a späť. Kniha je stále vo veľmi dobrom stave a ako bonus je ku knihe aj CD (ktoré som zatiaľ ani neotvoril)


Ak máš záujem o knihu Velký průvodce SEO, tak do komentáru pod článkom napíš, prečo potrebuješ túto knihu a pre akú stránku chceš zlepšiť pozície vo vyhľadávači (pošli link) Niekedy v priebehu budúceho týždňa vyberiem a vyhlásim jedného výhercu, ktorému zašlem toto knihu. 

Prosím vás, ak sa chcete zapojiť do súťaže... nezabudnite sa podpísať. Z anonymných príspevkov vyberať výhercu určite nebudem. Prajem vám veľa šťatie a teším sa na vaše príspevky :)

4 komentáre:

  1. http://acaicoffee.sk a ešte plánujem 2 eshopy :)

    Marek

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. marek pošli mi svoju adresu nech viem kam ti zaslať knihu.
      ďakujem za účasť a gratulujem k výhre :)

      Odstrániť
  2. Ja mám web www.predajnetechniky.sk, kde pomáham obchodníkom a podnikateľom tipmi zefektívňovať proces predaja, aby v konečnom dôsledku pracovali menej a zarábali viacej :)

    Knihu potrebujem, aby som získaval viac ľudí z webu. Mám pomerne vysokú návštevnosť, ale návštevnosť z webu je nízka. Potrebujem trocha popracovať na SEO.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Som študent a vo voľnom čase tvorím weby, rád by som sa tým aj do budúcnosti živil...
    Vytvoril som už niekoľko webov, ako napr.:
    www.testproject.php5.sk
    www.social.php5.sk
    A jeden z prvých o ktorý sa už dlhšiu dobu nestarám www.peterallgames.ic.cz

    SEO optimalizácii som sa nikdy nevenoval a viem, že je to v súčastnosti moja najväčsia slabosť, preto by mi táto kniha veľmi pomohla v rozširovaní mojich vedomostí.

    S pozdravom Peter

    OdpovedaťOdstrániť