5 kníh, ktoré by mal prečítať každý online podnikateľ



Kniha zaoberajúca sa prevažne email a affiliate marketingom. Autor tiež uvádza konkrétne príklady a ukážky, ako by mala vyzerať ponuka, ktorá predáva alebo ako ma vyzerať dobre napísaný newsletter. 





Skvelá kniha nie len pre začínajúcich online podnikateľov. Kniha nesie veľmi cenné posolstvo: Začnite zarábať na tom, čo vás skutočne baví. A neváhajte pri tom využiť silu internetu. Využite sociálne siete a blog  na propagáciu svojich výrobkov a služieb a v neposlednom rade budujte vlastnú značku.

stiahnite si ukážku z knihy Roztoč to!

3. Restart


Príručka Restart vám prezradí jednoduchší a ľahší spôsob ako uspieť v podnikaní. Autori knihy vám ukážku, že podnikanie vôbec nemusí byť zložité a komplikované. V skutočnosti ani nepotrebujete zamestnancov alebo kanceláriu. Základom je spraviť prvý krok a začať! Prečítajte si moju recenziu na knihu Restart




Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov.

Kniha určená nie len ľuďom pracujúcim v marketingu. Túto knihu by si určite nemal ujsť žiaden začínajúci online podnikateľ. Ako online podnikateľ sa naučíte, ako propagovať svoje produkty, služby alebo svoju značku prostredníctvom sociálnych sieti a to bez veľkých finančných nákladov. Zistíte že online služby ako twitter alebo facebook neslúžia len na zábavu a zabíjanie času ale zároveň môžu pomôcť propagácii vašej značky a zvýšiť predaj vašich produktov a služieb

stiahnite si ukážku z knihy Nové pravidlá marketingu a PR



Zmeňte svoj pohľad na klasickú pracovnú dobu. Zabudnite na čas, keď ste museli tráviť v práci 8 hodín denne. Doba sa zmenila a aj vďaka online biznisu dnes dokážete pracovať 4 hodiny týždenne. Môžte začať podnikať z pláže alebo niekoľko mesiacov v roku stráviť na cestách a spoznávať nové krajiny. Systém otroč-šetri-odpočívaj je dnes už prežitok. Dnes už žijeme v dobe, keď si život môžme užívať aj v produktívnom veku.

Prečítajte si recenziu na knihu Štvorhodinový pracovný týždeň

Samozrejme úspech v biznise sa nemeria počtom prečítaných kníh. Niektoré ale vedia skutočne nakopnúť a inšpirovať. Budem rád, ak mi napíšete do komentáru názvy kníh, ktoré vás najviac zaujali z oblasti biznisu alebo online biznisu. 

1 komentár:

  1. Moje svedectvo Ahojte všetci. Som tu, aby som potvrdil, ako som dostal pôžičku od pána Benjamina po tom, čo som niekoľkokrát požiadal od rôznych požičiavateľov pôžičiek, ktorí sľúbili pomoc, ale nikdy mi pôžičku nedali. Kým ma môj priateľ nepriblížil pánovi Benjaminovi Leeovi, sľúbil mi pomoc a skutočne urobil, čo sľúbil, bez akejkoľvek formy omeškania. Nikdy som si nemyslel, že stále existujú spoľahlivé pôžičky na pôžičky, až kým sa nestretnem s pánom Benjaminom Lee, ktorý s tým skutočne pomohol pôžičku a zmenilo moje presvedčenie. Neviem, či nejakým spôsobom potrebujete skutočnú a naliehavú pôžičku. Môžete sa obrátiť na pána Benjamina prostredníctvom WhatsApp + 1-989-394-3740 a jeho e-mailu: Lfdsloans@outlook.com ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť