Ako bolo na TEDx Banská Bystrica

Mal som tu česť vystúpiť na konferencii TEDx Banská Bystrica ako rečník. Priznám sa, že ešte nikdy som nerečnil pre tak veľkým publikom. Pravdu povediac som dostal úplne okno a na svoju reč si nepamätám. Svoju reč si budem musieť pozrieť až na videu. (ak bude dostupné video, tak ho hodím sem na blog) Verím ale že to nebolo zlé (z publika do mňa nikto nič nehodil) 

Myslím že my uniklo zopár myšlienok. Bol som v takom strese, že som svoj ťahák nechal na stolíku pri projektore a zabudol som tiež na prvé obrázky v prezentácii :D 

Nakoniec z toho mám skvelý pocit. Dnes by som si to s radosťou zopakoval a určite to vylepšil. 

Celá akcia bol skvelo zorganizovaná. Musím taktiež pochváliť výber rečníkov. Veľká poklona patrí tiež publiku. Boli ste skvelí!


Ani fakt že som vynechal zopár dôležitých myšlienok v prezentácii nakoniec nie je na škodu. Okrem toho, že sa je kde zdokonaľovať som sa rozhodol napísať na túto tému ebook. Prvé riadky som začal písať už na ceste z Banskej Bystrice do Košíc. 

Každopádne sa teším na ďalší ročník a ďakujem organizátorom za pozvanie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára