Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Pristúpiš k nej, a povieš: "Som perfektný v posteli" - to je direct marketing.
Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Pristúpiš k nej, vypýtaš si jej telefónne číslo. Na druhý deň jej zavoláš a povieš: "Som perfektný v posteli" - to je telemarketing.
S kamošmi si na jednej párty a všimneš si jednu fantastickú ženu. Jeden z tvojich kamošov k nej pristúpi, ukáže na teba a povie: "On je perfektný v posteli" - to je reklama.
Sadneš si do auta, pomaly krúžiš v meste, a všetkým okoloidúcim zakričíš: "Som perfektný v posteli" - to je spam.
Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Postavíš sa, skontroluješ, či tvoje sako a kravata sú ok, dáme otvoríš dvere, zdvihneš jej tašku, ktorá jej vypadla z rúk, navrhneš jej odvoz domov tvojim autom a vtipným tónom naznačíš: "Mimochodom, som perfektný aj v posteli" - te je Public Relations - (PR).
A teraz to najdôležitejšie: Všimneš si fantastickú ženu na jednej párty. Pristúpi k tebe, a povie ti: "Počula som, že si perfektný v posteli" - to je Brand Recognition - rozpoznanie značky. Keď ti dotyčná po milovaní povie: "Ty si fakt perfektný v posteli" - to je spokojnosť zákazníka.
A keď sa stane tvojou manželkou, tak to je vernosť značke.
A keď ti tú babu niekto pretiahne..tak to sa volá konkurencia...
Vďaka, Lukáš - konečne mám jasno v pojmoch. Takto po lopate by to pochopil aj duševný maloroľník :-)))
OdpovedaťOdstrániťOzaj skvelé :D vtipné a zároveň výstižné!
OdpovedaťOdstrániťHehehe, dobré vysvetlenie marketingu:-)
OdpovedaťOdstrániť