Čím väčší je pracovný stôl, tým väčší mám bordel

Keď som si zariaďoval pracovňu a kupoval pracovný stôl, tak som sa riadil heslom: "Čím väčší, tým lepší". Dnes som prišiel na to, že čím väčší je pracovný stôl, tým je na ňom väčší bordel. Rozhodol som sa spraviť zopár záberov na posúdenie. Fotky sú z dnešného dňa, keď som balil knihy. Za normálnych okolností to nevyzerá tak hrozne. Niekedy som mal pocit, že všetko čo na stole mám aj skutočne potrebujem. Ak ale máte pracovný stôl dlhý 2 metre, tak značnú časť času strávite hľadaním vecí, ktoré práve potrebujete. Viete že na tom stole ta vec je, ale neviete kde :) Veď posúďte sami.

Nejde len o estetickú stránku veci. Po čase si začnete uvedomovať, že kopce vecí na pracovnom stole vás začína rozptyľovať a vy sa nesústredíte na prácu tak ako by ste chceli. Nakoniec práca trvá dlhšie než by mala. 

Toľko moja dnešná úvaha o veľkom pracovnom stole :) U vás v pracovni to vyzerá ako? 






11 komentárov:

  1. Nemohol tento blog prísť tak o 2 mesiace skorej? Keď som si dal vyrobiť veľký stôl, aby sa mi naň všetko zmestilo? :) Dúfam, že nedopadnem takto ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento svoj pracovný stal som si tiež dával robiť na mieru tak aby sa mi naň všetko zmestilo. Pokiaľ ale pri práci potrebuješ milión vecí tak budeš hľadať tie veci tak ako ja.

      Odstrániť
    2. nie je to až tak hrozné. U mňa to vyzerá podstatne horšie a myslím že môj stôl nemá 2.metre!!!

      Odstrániť
  2. Ozaj nádhera :D ale u mňa to nevyzerá o nič lepšie. Ale treba sa zamyslieť či o neporiadku na stole rozhoduje práve jeho veľkosť :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme záleží to na človeku a kto za ním trávi čas resp. pracuje.

      Ak by ale stôl bol podstatne menší tak by som na ňom nemohol mať toľko vecí :D

      Odstrániť
  3. Nepochopim ako niekto moze v takomto bordeli pracovat :D Ja tam mam vzdy iba veci vyslovene nevyhnutne k praci a ked nepracujem tak je prazdny. Ale medzi zasielkami nevidim tu moju :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Po dokončení práce sa aj môj stôl vyprázdni. Škoda že si nepodpísal/a, hneď by som ti napísal či tam bol aj tvoj balíček. Ale pokiaľ ti včera prišiel email o vybavení tak určite tak niekde bola a pokiaľ nie tak bude niekde v najbližšom bordeli :D

      Odstrániť
    2. Nerad zverejnujem meno na internete ale je to Zen a hotovo, mesto MI :D

      Odstrániť
    3. Budúci týždeň by som to mohol doručiť aj osobne :) Keďže som Michalovčan

      Odstrániť
    4. Ok to by bolo super :) Pri objednavke je tusim uvedene moje cislo a email.

      Odstrániť
  4. Ahoj všichni :o)
    jsem majitelkou opravdu velkého pracovního stolu a jsem za něj moc ráda. Můj pracovní stůl vypadá podobně jako Tvůj Lukáši, s tím rozdílem, že to co vidím nevnímám jako nepořádek, ale kreativní pracoviště :o)
    V okamžiku dokončení úkolu je vždy krásně uklizeno a já mám velmi dobrý pocit umocněný i pohledem na ten můj krásný a velký stůl.
    Říká se, že jsme všichni neustále jako děti - malé dítě, když si hraje tak má hračky kolem sebe, protože při hraní, stejně jako při práci se všechno může hodit. Ale po ukončení hraní si všechny hračky uklidí na své místo :o)
    ...a já jsem hravá - proto mám velký stůl :o)
    Díky.

    OdpovedaťOdstrániť