Pekne sa nám ochladilo a začal padať prvý sneh. Vonku to už nie je to čo bývalo a za počítačom trávime stále viac a viac času. Navštevujeme viac stránok, eshopov a míňame viac peňazí. Mesiac október bol z pohľadu návštevnosti a tržieb vôbec najlepším mesiacom od kedy bolo kníhkupectvo upbook.sk spustené. Čakajú nás ešte 2 veľmi silné mesiace, tak som zvedavý, ako sa budú štatistiky vyvíjať naďalej. Nižšie som pridal zopár grafov, ktoré znázorňujú vývoj návštevnosti eshopu upbook.sk.
Pravdu povediac neviem či ma tento graf teší alebo skôr straší. Vyzerá to ako by 90% všetkých návštev smerovalo práve z facebooku.
Čo si o tom myslíte? Sledujete a zaznamenali ste zvýšenú návštevnosť svojich webstránok v poslednom čase? Môže za to počasie alebo je v tom niečo úplne iné? Ma zvýšená návštevnosť za následok automaticky aj vyššie tržby alebo zisky?
prečo si myslíš že dôvodom nárastu návštevnosti je práve počasie?
OdpovedaťOdstrániťmám taktiež web ale takýto nárast oproti teplým mesiacom som určite nezaznamenal.
Nie žeby som extra sledoval tvoju prácu ale zrejme treba hľadať dôvod aj inde.
pekne ti to rastie ale tiež pochybujem že to je kvôli chladnému počasiu ako píšeš :D :D :D
OdpovedaťOdstrániťLukáš, dôvodom určite nie je počasie.
OdpovedaťOdstrániťTo by sa muselo stať niečo ako v Ázii pred pár rokmi (vtáčia chrípka - vtedy tam vzrástli nákupy cez e-shopy o nejakých cca 45%).
FB je legálny zdroj marketingu :-) s tým by som si hlavu nelámal (skôr by som analyzoval ako sa to dá využiť pre TPFX :-).
Vilo
ahoj Vilo :)
Odstrániťáno fb nevadí ale rád by som nejako "diverzifikoval" zdroje návštevnosti. Takýto značný nepomer sa nemusí dlhodobo vyplatiť.
Mám otázočku
čo je to TPFX ?
TPFX = ThinkProFX :-)
Odstrániťaha :D už aj viem aký Vilo :D
OdstrániťJasné, sociálne siete budeme využívať aj pri propagácii thinkprofx.
Skúsenosti už nejaké mám!
mas tam zrejme knizky, o ktore bol zaujem, resp niekde si nieco postol a ludia isli cez to az sa dostali k tebe na upbook. zvysenie navstevnosti vo vacsine pripadov neznamena hned zvysenie predajov. co je dolezite, ze treba oslovit vhodne publikum, pre ktore su vhodne urcite knihy alebo kategorie. je to vlastne nekonciaci proces vylepsovania stranok na webe a hlavne merania kto kam chodi a co tam robi.
OdpovedaťOdstrániť