Je videoblog lepší než telka?

Rád  by som vám dnes predstavil zopár videoblogov, ktoré som v poslednom čase začal sledovať. K prvému som sa dostal vďaka Garymu Vaynerchukovy a jeho knihe Roztoč to! V časti knihy s názvom "Vybudujte si svoju osobnú značku" Gary spomína realitného agenta Iana Watta a jeho blog www.ianwatt.ca. Je zaujímavé že Ian natáča príspevky vo svojom aute.
"Jeden z realitných agentov, ktorí si online budujú silnú osobnú značku, je Ian Watt. Ian jazdí ulicami Vancouveru v Kanade a vo svojom videoblogu pritom rozvíja postrehy o biznise s nehnuteľnosťami, stave realitného trhu alebo dáva všeobecné rady ľuďom nakupujúcim a predávajúcim nehnuteľnosti. Ian je temperamentný, vyzná sa, a poriadne to roztočil!"
Určite si myslím že videoblog o realitnom biznise by sa nepochybne ujal aj na Slovensku. Mňa osobne by to veľmi zaujímalo a hlavne ak by sa popisoval biznis práve na slovenskom realitnom trhu. Chce to už len temperamentného realitného agenta, ktorý sa vyzná.



Z ďalekej Kanady sa teraz presunieme k naším susedom. Objavil som veľmi zaujímavý videoblog o podnikaní na českom trhu. Obsahovo mi je táto téma oveľa bližšia ako realitný biznis, ktorý sa venuje úplne vzdialenému trhu ako je ten náš slovenský alebo český. Na videoblogu byznyspark.cz je v každom novom príspevku iný hosť, ktorý rozoberá tému biznisu. V tejto časti je hosťom Petr Mára a rozpráva o svojich začiatkoch, úspechoch a pohľade na podnikanie. Petra Máru by som ale rád spomenul ešte na konci tohto článku.



Môj obľúbenec Gary Vaynerchuk tu samaozrejme nesmie chýbať. Jeho svojský a temperamentný prejav môže niekoho odradiť no mňa naozaj zaujal. Gary je úspešný americký podnikateľ, bloger a známy degustátor vína. Z malého rodinného biznisu sa tvrdou prácou prepracoval na celoštátneho lídra v obore vinárstva.
Jeho príspevky môžte sledovať na jeho osobnom blogu garyvaynerchuk.com alebo tv.winelibrary.com kde sa degustuje víno a Gary si často pozýva k degustácii hostí. Gary je skutočne zábavný chlapík!



A opäť Petr Mára a tento krát aj Jan Březina. Tvorcovia obsahu digit.cz. Ide o videoblog o moderných technológiách. Nie som veľkým fanúšikom technologických noviniek a informácie o nich nijako nevyhľadávam ale chlapci to robia veľmi zaujímavo. Priznám sa že keby o tejto téme písali klasický blog tak by som ich pravdepodobne nesledoval. V tejto časti Petr a Jan predstavujú najnovšie softvérové novinky na trhu.



Ja osobne nesledujem televíziu už šiesty rok. Televízne vysielanie je pre mňa už absolútne nezaujímavé. Nesledujem ani televízne správy! Našťastie v poslednej dobe tento priestor celkom slušne začínajú nahradzovať videoblogy. 

Čo si o videoblogoch myslíte vy? Sledujete niektoré pravidelne? Lepšie sa vám obsah pozerá vo forme videa alebo radšej čítate články? Zaujíma ma váš názor a skúsenosti. Ak poznáte zaujímavé videoblogy a hlavne tie, ktoré sú tvorené slovenskými a českými autormi, dajte mi prosím vedieť v komentároch. Rád si pozriem niečo zaujímavé.

(Citát v článku bol použitý z knihy Roztoč to!)

4 komentáre: