Aký bol môj rok 2013

Zbehlo to ako voda! Rok 2013 sa pomaličky ale isto končí a ja mám pocit, že to plynie všetko hrozne rýchlo. Celkovo by som rok 2013 zhodnotil ako rok zaujímavých rozhodnutí. Rok v ktorom som sa toho veľa naučil a spoznal mnoho zaujímavých ľudí. Každopádne som sa nenudil, veď posúďte:

  • spoluzaložil som neziskovú organizáciu ThinkProFx 
  • spustil som blog.upbook.sk
  • vystúpil som na konferencii TEDx v Banskej Bystrici
  • kúpil som svoju druhú nehnuteľnosť
  • predal som auto - do budúcna už auto neplánujem 
  • kúpil som konkurenčné kníhkupectvo polica.sk
  • prebral som onlinemagazin.sk
  • spustil som goldbull.sk
  • založil som UP book s.r.o.
  • kúpil som svoju tretiu nehnuteľnosť
  • úspešne som vstúpil do posledného ročníka na vysokej škole
  • asi 2 týždne som strávil v Írsku pri rodine 
  • dal som zopár rozhovorov a spoznal som kopec zaujímavých ľudí

Už dnes si vravím, že v roku 2014 si dám trocha pohov a budem sa snažiť úspešne zoštátnicovať. Napíšem e-book, budem sa viac venovať webom a online marketingu a budem viac delegovať. Aj v budúcom roku spoznám kopec zaujímavých a inšpiratívnych ľudí.

V roku 2013 som kopec veci nestihol, ono to ani nebolo možné. Podstatne som precenil svoje schopnosti no som rád, že sa podarilo aspoň niečo. Zrejme sa podarilo to, čo sa podariť malo :)

Zaujímavé je tiež zistenie, že v roku 2012 som prečítal takmer 80 kníh. V tomto roku to nebolo ani 10! Snáď si v budúcom roku nájdem na čítanie kníh viac času ako v roku 2013

A aký bol Váš rok 2013? A čo plánujete do budúceho roka? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára