Hľadám ľudí na písanie článkov a recenzií pre moje weby

Je to už 5 mesiacov čo som spustil blog.upbook.sk a asi 2 mesiace od spustenia goldbull.sk. Nedávno sa do mojich rúk dostal aj onlinemagazin.sk. Potreboval by som teda zopár ľudí, čo mi pomôžu s tvorbou obsahu. 

O čo presne ide?
  • Hľadám recenzentov pre blog.upbook.sk na recenzovanie kníh z ponuky kníhkupectva upbook.sk
  • Hľadám autorov článkov pre onlinemagazin.sk (téma motivácia, osobný rozvoj, biznis, MLM,... )
  • Hľadám autorov pre goldbull.sk, ktorý sa venuje téme: investičné zlato, striebro, drahé kovy... (ide prevažne o preklad článkov z anglického jazyka)
Ak vás napadá iná forma spolupráce, tak ma neváhajte kontaktovať

Čo ponúkam?
Ponúkam fin. odmenu alebo knihy na recenzie. 

Ak chcete vedieť viac, tak mi napíšte na mikulaskolukas@gmail.com

Táto ponuka už nie je aktuálna!

Ak ale hľadáte niekoho, copywritera ktorý Vám pripraví reklamné texty, obsah pre firemný web alebo články do blogu, využite obsahový marketing spoločnosti ContentPress

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára