Hľadám ľudí na písanie článkov a recenzií pre moje weby

Je to už 5 mesiacov čo som spustil blog.upbook.sk a asi 2 mesiace od spustenia goldbull.sk. Nedávno sa do mojich rúk dostal aj onlinemagazin.sk. Potreboval by som teda zopár ľudí, čo mi pomôžu s tvorbou obsahu. 

O čo presne ide?
  • Hľadám recenzentov pre blog.upbook.sk na recenzovanie kníh z ponuky kníhkupectva upbook.sk
  • Hľadám autorov článkov pre onlinemagazin.sk (téma motivácia, osobný rozvoj, biznis, MLM,... )
  • Hľadám autorov pre goldbull.sk, ktorý sa venuje téme: investičné zlato, striebro, drahé kovy... (ide prevažne o preklad článkov z anglického jazyka)
Ak vás napadá iná forma spolupráce, tak ma neváhajte kontaktovať

Čo ponúkam?
Ponúkam fin. odmenu alebo knihy na recenzie. 

Ak chcete vedieť viac, tak mi napíšte na mikulaskolukas@gmail.com

Táto ponuka už nie je aktuálna!

Ak ale hľadáte niekoho, copywritera ktorý Vám pripraví reklamné texty, obsah pre firemný web alebo články do blogu, využite obsahový marketing spoločnosti ContentPress