Ako napísať recenziu na produkt tak, aby predávala

Už dávnejšie som napísal recenziu na skvelú knihu Restart. Prvý krát som ju uverejnil na tomto blogu. Po nejakom čase som ju uverejnil aj na blog.upbook.sk. Predalo sa zopár kusov a ja som bol veľmi spokojný s výsledkom. 

Neskôr som pod recenziu pridal aj moje krátke bio + fotografiu. Aby to nebolo málo, vložil som do recenzie tlačidlo kúpiť. V skutočnosti nejde o žiaden plugin ani implementovaný eshop v joomle (redakčný systém na ktorom beží web blog.upbook.sk) Je to iba obrázok, ktorý som prelinkoval na knihu v eshope. 

Jednoducho ak chcete aby recenzia predávala, musíte ponúknuť čitateľovi možnosť kúpiť.


Nestačí jednoduchý link. Môže ale nemusí byť dostatočne efektívny. Tlačidlo "kúpiť" podstatne viac nebáda k akcii. 

Ak chcete niečo predať, musíte byť dôveryhodný. Nie je nič jednoduchšie, ako sa pod recenziu podpísať. Napísať o sebe krátke bio (čo robíte a čomu sa venujete a prečo by vás čitateľ mal brať vážne) A fotografia je čerešničkou na torte ak ste fešák ako ja. 

To je také krátke techno o tom, ako vyšperkovať recenziu na produkt tak, aby predávala. 

K samotnej recenzii len toľko. Buďte osobný a poukážte na to, čo vám produkt dal, ako vám zlepšil život, buďte úprimný a hlavne nepredávajte niečo čo nepoznáte alebo čomu neveríte. 

Za sobotu a nedeľu táto recenzia dokázala predať 19 kníh Restart! Celú recenziu si môžte prečítať TU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára