Spustil som goldbull.sk web o investičnom zlate a striebre

Nedávno som spustil web o investičnom zlate a investičnom striebre pod názvom goldbull.sk. Osobne ma táto téma zaujala natoľko, že som sa rozhodol na túto tému založiť web. Momentálne nepoznám žiaden web, ktorý by sa nezávisle venoval práve téme investičných drahých kovov. Dokonca osobne investujem nejaké drobné do strieborných investičných mincí.

Na stránke goldbull.sk bude obsah rozdelený do niekoľkých kategórii ale zatiaľ je všetko v testovacej verzii.  Zapracovať musím tiež na dizajne a spraviť nejaké zaujímavé logo.

Momentálne stále hľadám ľudí, ktorí by tvorili obsah (prevažne pôjde o preklad článkov z angličtiny) Pokiaľ vás táto ponuka zaujíma, tak navštívte článok o možnej spolupráci pre goldbull.sk

Skúste mi do komentáru napísať, čo sa vám na stránke goldbull.sk nepozdáva, čo by ste zmenili alebo čo vám na stránke chýba.

doplnené:

logo je dokončené!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára