blog.upbook.sk spustený

Pred pár dňami som spustil blog pre kníhkupectvo upbook.sk, ktorý nájdete na doméne blog.upbook.sk. Blog sa bude venovať téme, ktorá dominuje aj na samotnom kníhkupectve upbook.sk. Pôjde teda prevažne o osobný a profesinálny rozvoj, motiváciu, úspech, financie a hlavne narazíte na recenzie kníh, ktoré sú ponúkané v kníhkupectve.

Prispievať na blogu.upbook.sk môže ktokoľvek! Pokiaľ máte prečítanú knihu a radi by ste sa podelili o svoje dojmi, tak ma neváhajte kontaktovať. Možno nadviažeme zaujímavú spoluprácu, výhodnú pre obe strany. Minimálne sa môžte zviditeľniť a nabrať nové skúsenosti. Všetky vaše príspevky vo forme článkov audio alebo video podcastu budú uverejnené pod vašim menom (ak si to budete priať)

Samozrejme som otvorený každej kritike. Blog je spustený len zopár dní a tak je na ňom ešte kopec práce. Navrhnite tému, kategóriu alebo formu propagácie po prípade nejakú formu spolupráce. Momentálne som otvorený všetkým názorom.


Čoskoro spustíme ďalší mini projekt, ktorý bude opäť podporovať kníhkupectvo upbook.sk. O tom napíšem zrejme niekedy nabudúce, až to bude aktuálne. 

2 komentáre:

  1. Velmi dobry napad, velmi mizerny dizajn. Z prveho pohladu bez precitania tohto clanku nebudem vediet o com ten blog je a aj z podporou a vysvetlenim sa mi v nom len velmi tazko orientuje, nema to koncepciu blogu a ako info portal je to prilis neprehladne a nech sa na to divam dlho ako chcem nejako ma nelaka zacat sa v tom hrabat citat a nasavat informacie. Jedna sa iba o moj nazor a je mozne ze ostatni to budu chvalit...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super nápad. už som na to dlhšie čakal lebo sa už niečo dlhšie šuškalo. už sa teším na obsah

    OdpovedaťOdstrániť