Knihy, ktoré sa chystám prečítať

V poslednom čase som podstatne rozšíril ponuku kníh, ktoré vyšli vo vydavateľstve management press.  Vydavateľstvo management press je už od roku 1992 popredným českým vydavateľstvom zameraným prevažne na manažérov, podnikateľov, obchodníkov, ekonómov, poradcov, finančníkov... Preto zastúpenie ich kníh nesmie v kníhkupectve upbook.sk v žiadnom prípade chýbať. Donedávna som vychvaľoval slovenské vydavateľstvo eastonebooks, ktoré je pre mňa stále jedničkou, no mám taký zvláštny pocit že mi prestáva stačiť. Alebo nestíhajú vychádzať nové tituly?
 
Každopádne som  si pripravil opäť zoznam kníh, ktoré ma už teraz zaujali a plánujem ich v blízkej dobe postupne prečítať.

1. Marketingová komunikace - Nové trendy 3.0
počet strán: 212
autor: Petr Frey
stiahnuť ukážku z knihy


2. Staňte se značkou - Osobní branding aneb Jak si chytří lidé budují značku, která jim zajistí úspěch
(Na túto knihu sa teším rozhodne najviac)
počet strán: 240
autor: Catherine Kaputa
stiahnuť ukážku z knihy

3. Mistři ovlivňování - alebo umenie zmeniť takmer všetko
počet strán: 240
autor: Kerry Patterson, Joseph Grenny, David Maxfield, Ron McMillan, Al Switzler
stiahnuť ukážku z knihy

4. Strategie modrého oceánu - Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
počet strán: 240
autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
stiahnuť ukážku z knihy

Tak zatiaľ som si vytvoril takýto rebríček resp. zoznam kníh, ktoré mám v pláne čoskoro prečítať. Ešte ma ale čaká dočítať knihu Marketing na twitteri (Peter Murár), ktorú som začal čítať len nedávno. Pravdu povediac, mám toho rozčítaného viac. Našťastie už mám konečne po štátniciach (Bc) čiže by sa dalo čakať že času bude viac. Uvidíme :)

Ozaj, čo máte v pláne prečítať v blízkej budúcnosti alebo čo máte momentálne rozčítané po prípade prečítané a stálo to zato? Dajte mi vedieť v komentároch.