IT pitva

Už ako zasran som hrozne rád všetko rozoberal a otváral. Hrozne som chcel vedieť čo sa ukrýva pod vo vnútri. Zaujímala ma hlavne elektronika. Ono to po čase prešlo (to otváranie a rozoberanie) ale zvedavosť stále ostáva. Určite na tom nie ste úplne inak. Ale ja proste vôbec nie som technický tip. Ale absolútne nie! Priznám sa že občas mám problém s pripojením na internet a to prevádzkujem eshop.

Včera som natrafil na skvelý videokanál ZiveCz. Nedávno som dostal email, ktorý hodnotil moje články na tomto blogu. Všetko bolo celkom "nie najhoršie" až na to, že neustále spomínam len české blogy a českých blogerov. (nie je to úplne pravda) Čo ale narobím? Myslím že sa slovenská blogerská scéna (Samozrejme moja maličkosť) ešte má čo učiť. Tak len pre porovnanie sa skúste pozrieť na zive.cz a zive.sk. Teraz mám na mysli konkrétne video-príspevky. Čiže reč bude o zive.cz a ich video príspevkoch. Len aby sa nezabudlo. Nie som technický tip. Nejako extra ma nezaujíma IT a určite nie som čitateľom zive.cz či sk. Video je ale niečo iné. Proste to robia zaujímavo tak zaujímavo že som nemohol odolať. Proste ma to dostalo.


Čo ma teda dostalo, bola "relácia" kde doslova pitvali rôzne technologické vecičky: tablety, notebooky, herné konzoly, telefóny ... dokonca si dovolili otvoriť staručkú Atari 800. Pre mňa skutočne veľmi zaujímavý počin a hneď som si pozrel niekoľko častí za sebou.



Pri takejto pitve sa vďaka komentárom dozviem vcelku zaujímavé informácie o súčiastkach. Znie to divne v mojom podaní lebo súčiastky ma vôbec nezaujímajú :D. Pokiaľ zdieľate podobnú úchylku na otvorené elektronické hračky ako ja tak vám určite tento video-kanál odporúčam. A možno vás iba zaujíma ako vyzerá otvorený Iphone, video-projektor alebo Xbox 360. Každopádne prajem príjemné sledovanie.
"Pitva, lekársky termín sekcia, disekcia (dis - oddeliť, secare - rezať), obdukcia alebo autopsia (auto - seba, opsis - vidieť na vlastné oči) je vyšetrenie mŕtveho tela človeka alebo iného živočícha, väčšinou za účelom štúdia jeho anatómie alebo príčin jeho smrti. V užšom zmysle slova sa pitvou rozumie prieskum orgánov a orgánových systémov, ktoré sú prístupné až po porušení povrchu tela. Pre štúdium povrchu sa v tomto prípade používa skôr termín vonkajšia obhliadka."
Na záver tu ešte máme pitvu mobilného telefónu iPhone 2G od spoločnosti Apple. Pozrite sa ako vyzerá váš miláčik vo vnútri :)



Ak poznáte ďalší zaujímavý video-kanál, ktorý vy osobne sledujete tak mi prosím napíšte odkaz do komentáru. 

(citát bol použitý z wikipedie)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára