Čo je to ten Snapchat?

Mnoho ľudí prirovnáva mobilnú aplikáciu alebo sociálnu sieť ak chcete Snapchat k Instagramu. Áno obe aplikácie alebo sociálne siete slúžia na zdieľanie fotografií. Musím sa priznať, že v poslednom čase som na Instagrame celkom aktívny a veľmi som si túto aplikáciu obľúbil.

Vďaka článku Snapchat vs Instagram – porovnanie dvoch aplikácií na zdieľanie fotografií som sa rozhodol nainštalovať si a vyskúšať aj Snapchat. Po prvý krát som o tejto aplikácii počul od Garyho Vaynerchuka. Ten sa o Snapchate vyjadril, ako o jednom z najhorúcejších marketingových kanáloch na oslovenie násťročných.

Musím uznať, že Snapchat je celkom sranda. Trápne je, že zatiaľ to medzi sebou testujeme len 4 ľudia :D Čiže mám 3 priateľov. Aj tak je to zábava! :D 

Snapchat je možno podobný Instagramu, no je spravený podstatne interaktívnejšie a akčnejšie. Najviac som sa čudoval nad funkčnosťou celej sociálnej sieti. Predstavte si, že ide o sociálnu sieť na zdieľanie obrázkov, no samotná aplikácia Vám obrázok po jeho prezretí (max. po 10 sekundách) vymaže! Dáva to logiku? Ani veľmi nie, pokiaľ samotnú aplikáciu nevyskúšate. 

Toto obmedzenie životnosti zdieľaného videa alebo fotografie pridáva samotnej sieti na akčnosti. Jednotucho reagujte ihneď alebo už veľmi nebudete mať možnosť. 

Okrem toho máte možnosť do videí a fotografií pridávať text a kresliť alebo skôr čmárať. Snapchat je predsa len trocha viac osobná sociálna sieť ako Instagram. Vami spravené videá a fotografie môžu vidieť len Vaši priatelia na rozdiel od Instagramu. 

Možno si poviete že je to totálna blbosť. Facebook si to zrejme nemyslí. Za instagram vysolil asi 1 miliardu a za Snapchat Facebook ponúkol jeho tvorcom rovno 3 miliardy! Môj známi povedal, že on by ten Snapchat za tú cenu strelil :) Tvorcovia tejto sociálnej siete majú zrejme iný názor a k obchodu nedošlo. 

Ozaj ak by ste si ma chceli pridať v Snapchate k priateľom, tak ma hľadajte pod menom: lukasmikulasko

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára