Moje online portfólio

Už sa to zbiera a ja sa nestíham venovať všetkému naplno. Aj preto začínam delegovať čo sa dá. Niektorých činností by som sa nerád vzdal lebo ma ozaj bavia no iné robím s nechuťou ale nedá sa inak. Osobne už nevystavujem faktúry ani nebalím knihy. Táto činnosť ma v poslednej dobe už prestala baviť. A nie len to. Nedá sa to všetko stíhať. Taktiež písanie a preklady článkov rieši asi 12 ľudí. Delegujem lebo niečo proste robiť neviem. A musím sa priznať, že písanie nepatrí medzi moje silné stránky.


Ale poďme pekne po poriadku. Prečo je toho tak veľa a čo vlastne ide.

Ako vôbec prvý môj web bol www.investicneportfolio.info. Web vznikol niekedy v roku 2009. Vtedy ma začali zaujímať veci ako trading, forex, akcie, drahé kovy, investovanie atď. www.investicneportfoli.info beží na platforme blogger a prakticky o obsah webu sa stará jeden veľmi šikovný chalan.
Mám dohodnuté partnerstvá s inými stránkami, s ktorými vymieňame obsah a články. 

zdroj príjmu: Adsence, PR články

Špecializované kníhkupectvo upbook.sk zamerané na osobný a profesionálny rozvoj bolo založené v roku 2011. Je to prvý eshop, ktorý som založil a zároveň moja vstupenka do sveta online podnikania. Pravdu povediac, nemal som ani tušenia, čo prevádzkovanie eshopu znamená. 

zdroj príjmu: predaj kníh

Kópia kníhkupectva upbook.sk je investbook.sk. Ešte viac špecializované kníhkupectvo na trading, forex, investovanie či ekonomické učebnice.

zdroj príjmu: predaj kníh

Na podporu kníhkupectva upbook.sk vznikol blog.upbook.sk. Dnes pre blog.upbook.sk píše vyše 23 ľudí na tému motivácia, osobný rozvoj, biznis, atď... Nájdete tu ak kopec recenzií. 

zdroj príjmu: PR články, Adsence, Affiliate

Prevzal som onlinemagazin.sk. Online magazín zameraný na úspech a osobný rozvoj. Jeho pôvodný majiteľ mal voči men dlh, kotrý nebol schopný vrátiť.

zdroj príjmu: PR články Adsence, Affiliate

Goldbull.sk som založil vďaka mojej slabosti k drahým kovom ako je investičné zlato a striebro. 

zdroj príjmu: Adsence, Affiliate

Naposledy som odkúpil kníhkupectvo polica.sk čo je knkurencia upbook.sk a investbook.sk. Kníhkupectvo polica.sk ma dosť inšpirovalo pri zakladaní upbook.sk. Veľmi dobre viem že ma s policou čaká veľa práce. Mám v pláne aktualizovať verziu OsCommerce, zmeniť šablónu eshopu, zamakať na SEO, vyhádzať niektoré zbytočnosti atď... V cene bolo aj kníhkupectvo mojakniha.sk a zopár ďalších webov ako napríklad:


sú to prinajmenšom pekné domény, ktoré stoja za to. Tieto weby slúžia ako podpora predaja kníh pre polica.sk. 

Určil som si už priority a určite sa teraz nebudem púšťať do nových projektov. Mojou prioritou sú knihy a webstránky. Budem pracovať na tom, čo už mám a pracovať hlavne na kvalitnom obsahu a dobrých službách. Vždy je čo zlepšovať!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára