Ako bolo na BarCampe Žilina #6

V poslednej dobe trocha viac cestujem. Pred nedávnom som bol na WordCampe v Bratislave. Následoval TEDx v Banskej Bystrici (kde som vystúpil ako rečník). Zážitkový workshop o rozvíjaní potenciálu v Bratislave a včera som sa vrátil zo Žiliny, kde som absolvoval BarCamp.




BarCamp je veľmi príjemné a spontánne podujatie ľudí z oblasti IT. Bolo zaujímavé pozorovať ako sa na jednom mieste zíde asi 180 ľudí, ktorí na akciu donesú asi tak 190 smartfónov 100 tabletov a asi 50 notebookov :D Je možné že toho bolo viac.
"BarCamp je medzinárodná sieť user-generated otvorených konferencií, na ktorých sa z účastníkov stávajú prednášajúci. Je to stretnutie ľudí, ktoré sa zrodilo z túžby po zdieľaní a učení v otvorenom prostredí. Zámerom tohto podujatia sú nielen prednášky a ukážky, ale hlavne diskusia a spolupráca prednášajúceho s publikom."
Hneď prvá prednáška pod názvom "Regionálny portál nemusí byť nudné čtení alebo, ako veľké veci na malom trhu robiť" (pripravil si ju Filip Roháček)  ma veľmi inšpirovala. Už ma napadlo aj jedno riešenie pre regionálny portál ale momentálne na to niet dostatok času.


Taktiež veľmi zaujímavú  prednášku pod názvom "Prečo začať podnikať už na výške" mal Peter Čelko. Táto téma so mnou ako študentom podnikateľom veľmi súvisí. Klobúk dole Peťo :)

Podľa môjho očakávania zrejme najlepšia prednáška odznela úplne na koniec celého BarCampu. Postaral sa o to Vladimír Rejholec s témou "Ako naplniť peňaženku tvorbou kvalitných MFA webov"

Bolo toho ale samozrejme viac...

Teším sa na ďalší ročník a veľké poďakovanie patrí človeku menom Erik Oravec vďaka ktorému som mal možnosť zúčastniť sa tejto akcie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára