blog.upbook.sk - osobný a profesionálny rozvoj

Dnes to sú 2 mesiace čo som spustil blog.upbook.sk - osobný a profesionálny rozvoj. Poďme sa pozrieť ako to dnes vyzerá. Stránka beží na Joomle a dizajn spravil môj brat. Dodnes ale stále upravujeme maličkosti. Určite je tam ešte kopec práce. Denne pribúda aspoň jeden nový článok a pokiaľ by ste mali záujem prispievať obsahom na blog.upbook.sk, tak ma neváhajte kontaktovať alebo mi prosím napíšte do komentáru pod článkom. (taktiež píšte kritické komentáre: čo by ste zmenili, pridali, vyhodili, upravili...)


Prvý mesiac stránka dosiahla takmer 7000 návštev. Tento mesiac návštevnosť presiahla 11000! 


Samozrejme Pagerank má hodnotu 0. Stránka funguje len 2 mesiace ale ostatné hodnoty sú slušné čo poviete :) 


aktualizované! A nasledujú ďalšie štatistiky za mesiac marec:




Do budúcna by mala pribudnúť na blog.upbook.sk aj voľne stiahnuteľný ebook, výmenou za kontaktné údaje (meno a email adresa) Pokiaľ ale máte záujem odoberať najnovšie články, tak sa neváhajte prihlásiť na ich odber už teraz! Mám také tušenie, že budúci mesiac prekročíme hranicu 15000 návštev! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára