Ochutnával som sušené mäso

Ja rád skúšam nové veci. Naposledy som mal tú možnosť otestovať produkty sušeného mäsa. Ozaj to neznie nejako lákavo :D no na moje prekvapenie to bolo voňavé a dokonca veľmi chutné. Ja som si totiž sušené mäso prestavoval ako potravinu, ktorá sa konzumuje len v prípadoch núdze. Je pravda, že na chuť sušeného mäsa som si musel zvyknúť, no netrvalo to dlho a zachutilo mi viac než som čakal. 

Chutnal som niekoľko druhovu sušeného mäsa a chuť mäsa ako aj jeho vôňa bola vždy výrazná. Ochutnával som ich pri pozeraní filmu a mal som pocit ako by som jedol chipsy alebo popcorn. Je tam ale rozdiel v tom, že sušené mäso je určite zdravšie. A čo je ešte lepšie - sušené mäso obsahuje zvyčajne iba 4% tuku!

Netvrdím ale že je to plnohodnotná náhrada maslového popcornu k filmu (ani s tým nezačínajte - je to droga! :D). No viem si predstaviť ako skvelú kombináciu k pivu :) 

Bol som dosť prekvapený, ako ma tak malá porcia sušeného mäsa dokázala nasýtiť. 100g sušeného mäsa totiž zodpovedá 250g až 350g surového mäsa! Sušené mäso je bohaté na proteíny, bielkoviny, je ľahko stráviteľné a ako som spomínal, na moje prekvapenie chutné a voňavé. Výhodu je tiež fakt, že ho už nemusíte nijako upravovať. Otvoríte vrecúško a môžte papať, čo mne osobne veľmi vyhovuje.

Najviac mi chutilo kuracie JERKY a beef steaks bites JACK LINKS

Viem si úplne predstaviť sušené mäso ako stravu na cestu vlakom, na túru a úplne najlepšie na cestu bajkom.

Sušené mäso nakupujem v eshope susenemaso.sk




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára