Ponuka pre eshopy: produktové recenzie

Premýšľal som, s čím prísť do nového roka. Napadla ma zaujímavá vec a to recenzie mobilných telefónov, notebookov a nejakých ďalších technologických hračiek. 

Už predchádzajúci majiteľ webu onlinemagazin.sk uverejňoval na tomto webe podobné recenzie a ja som sa rozhodol túto "tradíciu" po novom roku obnoviť. Taktiež som sa pre tento obsah rozhodol vyčleniť kategóriu aj na blog.upbook.sk a od nového roka spustíme nový web, ktorý sa bude venovať téme online biznisu, sociálnym sietiam a marketingu. Spolu 3 weby (z môjho portfólia), kde sa takýto druh obsahu podľa mňa hodí najviac. Samozrejme recenzie vieme uverejniť aj na iných weboch. Záleží na dohode.

Nedávno som túto možnosť prebral s ľuďmi, ktorí pre mňa píšu články. Podľa očakávania sa na takúto možnosť tešia. Momentálne mám dohodnutú spoluprácu s eshopom, ktorý sa špecializuje na predaj notebookov Lenovo

Samozrejme pre ďalšie značky či eshopy máme dvere otvorené a tešíme sa na spoluprácu. 

Čo eshop takouto spoluprácou získa:

- 3x spätný a kvalitný odkaz na produkt vo vašom eshope
- logo eshopu na záver recenzie
- súčasťou recenzie bude tlačidlo "kúpiť"

Čo ponúkame

- náš človek produkt vyskúša a otestuje
- napíše recenziu
- spraví foto po prípade video

Čo očakávame

- zapožičanie produktu na 14 dní
- hradiť náklady na logistiku (poštovné)

 Čo získame

- ďalší zaujímavý obsah pre našich čitateľov

Čo získa čitateľ

- nestranný pohľad na výrobok

Ak prevádzkujete eshop a mali by ste záujem o takúto spoluprácu, tak ma neváhajte kontaktovať mikulaskolukas@gmail.com alebo 0908 554 306

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára