Štart! alebo kto som v skratke

Tak a toto je prvý príspevok na mojom novom osobnom blogu, ktorý bude niesť zároveň aj moje meno. Mal by to byť z časti aj videoblog, čiže sa budem snažiť prispievať nie len písaným slovom, ale aj videom. Dnes som si kúpil novú HD web-kameru CREATIVE, ktorú som hneď aj vyskúšal, no s kvalitou obrazu ani zvuku nie som veľmi spokojný. Verím ale, že je to len otázka správneho nastavenia. Toľko asi k úvodu môjho prvého príspevku na tomto blogu a teraz sa vám predstavím.
Volám sa Lukáš (24) a som zakladateľ a prevádzkovateľ internetového kníhkupectva upbook.sk (malé internetové kníhkupectvo zamerané na osobný a profesionálny rozvoj) a investbook.sk (internetové kníhkupectvo zamerané na investovanie, trading a forex). Momentálne sa snažím rozbehnúť online magazín o investovaní a tradingu investicneportfolio.info. Som externý študent VŠBM v Košiciach. Zaujímam sa o investovanie, osobný rozvoj, podnikanie, sociálne média. Tri a pol roka som žil na pobreží západného Írska ,kam som odišiel hneď po ukončení strednej školy. Momentálne mám rozpísanú svoju prvú knihu, ktorá sa bude venovať podnikaniu na slovenskom internete. Podrobnosti o mojich projektoch a aktivitách vám priblížim v ďalších článkoch a verím, že čoskoro sa vám predstavím aj prostredníctvom videa. 

túto kameru som si dnes kúpil a pomocou nej skúsim spraviť zopár videí.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára