tag:blogger.com,1999:blog-3541945584211573979.post6130111308017735400..comments2022-04-08T22:50:02.068+02:00Comments on mikulasko lukas: Prečo zákazník zruší objednávku?Anonymoushttp://www.blogger.com/profile/01586812306555266842noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3541945584211573979.post-85926258502962445852012-11-03T15:06:12.376+01:002012-11-03T15:06:12.376+01:00Ako bývalí predajca som to v priamom predaji zažil...Ako bývalí predajca som to v priamom predaji zažil veľa krát. <br /><br />Ľudia nie len že nevedia povedať nie do očí ale taktiež majú problém vyjadriť sa záporne formou emailu. A pritom by to malo byť úplne normálne v konkurenčnom prostredí oznámiť že som našiel lepšiu ponuku. <br /><br />Taktiež by som zvládol objektívnu kritiku od "zákazníkov", ktorí tovar objednali a zároveň objednávku stornovali. Aké boli dôvody a čo ma predajca zmeniť aby sa to viac krát nestalo. Odvaha byť úprimným by určite pomohla jednej aj druhej straneAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/01586812306555266842noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3541945584211573979.post-36579694479232976392012-11-03T10:28:00.241+01:002012-11-03T10:28:00.241+01:00Lukáš super článok. Toto isté sa stáva aj mne a aj...Lukáš super článok. Toto isté sa stáva aj mne a aj ľuďom, ktorých školím v rámci kurzov o predajných technikách. Takže nie si v tom sám :)<br /><br />Je to spôsobené tým, že ľudia jednoducho nevedia povedať do oči nie, asi sú málo asertívny, tak si vymýšlajú rôzne výhovorky. Snáď sa raz ako ľudia zmení...Martin Mažárhttp://www.predajnetechniky.sk/e-book-zadarmo/noreply@blogger.com